Openingstijden: ma t/m vr van 08:00 tot 18:00
+31 (0)36-5218290

 

FAQ

Hieronder treft u een overzicht van de meest gestelde vragen. Wordt uw vraag niet beantwoord, dan kunt u uw vraag aan ons sturen via de contactpagina.

Hoe kan ik mij aanmelden als nieuwe klant?

Klik hierboven op "Klant worden?". Hier kunt u uw gegevens invullen. U ontvangt van ons een bevestiging per mail en uw aanvraag wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.

Hoe lang duurt het voordat mijn account actief is en ik toestellen kan gaan aanmelden?

Binnen 24 uur zullen uw gebruikersnaam en wachtwoord actief zijn, waarna u toestellen kunt aanmelden op de site.

Hoe kan ik mijn toestel ter reparatie aanbieden?

Nadat u zich als klant heeft geregistreerd en een goedkeuring heeft ontvangen, kunt u inloggen en naar het kopje 'reparatie aanmelden' gaan. Hier kunt het formulier invullen.

Hoe gaat het met de verzending van toestellen?

Individuele toestellen kunt u opsturen of bij ons langsbrengen.
Bij regelmatige volumes bespreken we een logistieke oplossing op maat.

Kan ik reparaties op rekening betalen?

Na verloop van tijd is het mogelijk om op rekening te betalen.
In eerste instantie zullen de reparaties moeten worden betaald voordat wij deze verzenden.

Hoe komen we aan informatie over de aangeboden reparaties?

Via de track&trace functie (Status Reparatie) kunt u de status zien van de aangeboden toestellen. Afhankelijk van de regelmaat en volume kunnen rapportages op maat worden aangeboden.

Reparaties buiten garantie?

Voor reparaties die buiten garantie vallen kunnen we een prijsopgave sturen.
Ook is het mogelijk om binnen een vooraf afgesproken bedrag direct te repareren en daarboven een prijsopgave aan te bieden. Dit bespoedigt de doorlooptijd.

Kosten van reparaties binnen garantie?

Voor reparaties die binnen de fabrieksgarantie vallen rekenen wij € 10,00 excl.BTW aan handeling- en verzendkosten.

Garantie op reparatie?

Wij geven standaard 3 maanden garantie op de reparatie die wij hebben uitgevoerd.
De garantie is niet van toepassing op vocht-, val-, stoot- of drukschade.
De garantie vervalt tevens in geval van aangebracht software toepassingen.

Walk-In service:

  • afgeven en ophalen van uw reparatie
  • klaar terwijl u wacht (op afspraak)
  • klantvriendelijke wacht- en werkruimte met internet faciliteiten